2010-02-24

今日、面白かった文章二つ

あるVimmerのブログ: 諸君 私は補完が好きだ

諸君 私は補完が好きだ
諸君 私は補完が好きだ
諸君 私は補完が大好きだ

手動補完が好きだ 自動補完が好きだ インテリセンスが好きだ 部分マッチが好きだ
シェルが好きだ 予測補完が好きだ オムニ補完が好きだ

Vimで Emacsで zshで
Visual Studioで ATOKで Eclipseで

このプログラム上で行われる ありとあらゆる補完作業が大好きだ

FBI Investigating High Schools Alleged Webcam Spying - HotHardware

According to district spokesperson Doug Young, the school is vaguely aware it made a booboo. ""There was no specific notification given that described the security feature," Young said. "That... was a significant mistake."

Wearing one black sock and one blue sock is a mistake. Wearing one black sock, one white sock, and two different shoes when you're scheduled to give a presentation to the company CEO is a significant mistake. What Lower Merion has done falls under the category of "unbelievable world-class stupidity."

行政区の広報官をであるDoug Youngの発表によれば、学校は批判が起こるであろうことは、薄々気づいていたようである。「このセキュリティ機能にたいする広報は、特に行われていませんでした」とYoungは語る。「これは・・・・・・重大な間違いでした」

片足に黒い靴下、もう片足に青い靴下を履くのは、間違いである。片方は黒い靴下で、もう片方は白い靴下、しかも左右異なるバラバラの靴を履いて、会社の社長の前でプレゼンをするのは、重大な間違いである。Lower Merionの行ったことは、「信じがたい世界級のドアホ」である。

No comments: